Sodobni svet ponuja številne priložnosti, na nas je, da te priložnosti v prvi vrsti prepoznamo in seveda izkoristimo – tako v zasebnem kot poslovnem življenju. Grafično oblikovanje postaja vse bolj prepoznan način zagotavljanja sodobnih in inovativnih pristopov pri lažjem vzpostavljanju prvega stika z vašimi uporabniki v digitalnem svetu.
Podobno, kot imata zgradba in urejenost prostorov podjetja pomemben vpliv na naš prvi vtis o podjetju, ima v digitalnem svetu enako nalogo grafična podoba spletne strani podjetja. Zato je pomembno, da je ta skladna z vizijo vašega podjetja – profesionalno grafično oblikovanje bo poskrbelo, da bo uporabnik oblikoval pozitivno mnenje tako o vašem podjetju, proizvodih, ki jih ponujate, hkrati pa bo omogočil oblikovanje samo vaše blagovne znamke, po kateri boste še dolgo prepoznavni. Saj veste, podoba največjih svetovnih blagovnih znamk temelji prav na grafični podobi, ki jo s podjetjem hitro in preprosto povežemo.
Osrednji namen grafične podobe je torej komunikacija s ciljnim občinstvom. Ta v osnovi poteka na temelju vizualne podobe, s katero preko slik, barv in drugih oblikovnih značilnosti sporočamo določeno idejo. Prva ključna točka vsake grafične podobe podjetja je logotip – ta mora biti preprost, prepričljiv, uporabniki si ga morajo zapomniti in ga v vsakem trenutku povezati z vašim podjetjem.
Logotip in vse ostale elemente grafične podobe je treba oblikovati na estetski način. Želeno sporočilo boste najpreprostejše predali, če bo celoten vtis vaše podobe temeljil na ustrezni estetski podobi. Zagotovo ste se tudi sami ujeli, da ste kakšen reklamni letak zgolj na hitro pogledali, in ker vam grafična podoba ni ustrezala, ne da bi sporočilo sploh prebrali, letak vrgli v smeti – kaj mislite, kaj bodo brez prave grafične podobe vašega podjetja naredili drugi? Zapomnite si – ni vedno produkt tisti, ki prepriča prvi, temveč je ta, ki prepriča, vizualizacija. Šele za vizualizacijo se lahko odkrije vaš produkt oziroma storitev.
Omenili smo že, da oblikovna plat vaše spletne strani vzbudi prvi vtis. Pri tem je ključno, da je ta vtis pozitiven ne glede na to, ali oseba do spletne strani vašega podjetja dostopa prek spletnega omrežja na računalniku ali mobilni napravi. Tisto, kar ločuje vaše podjetje (ali zasebno spletno stran) od drugih, je lahko v spletnem okolju samo grafično oblikovanje, ki je unikatno prilagojeno vam oziroma vašemu podjetju.
Z ustrezno grafično podobo bo vaše podjetje v očeh uporabnikov pridobilo zaupanje. Blagovna znamka, ki jo oblikujete na osnovi grafične podobe, je znamka, ki jo morajo prepoznati uporabniki. Pri tem morajo to isto znamko povezati s kakovostjo proizvodov oziroma storitev, ki jih vaše podjetje ponuja. Podjetja, ki jim uspe oblikovati uspešno blagovno znamko, ki jo ljudje pravilno povežejo z grafično podobo, so na trgu uspešnejša, bolj verjeten pa je tudi njihov obstoj v daljšem časovnem obdobju.
Kakovost oblikovanja grafične podobe je odvisna od strokovne usposobljenosti ekipe, ki ji boste delo prepustili. Čeprav se na prvi pogled zdi, da je grafično podobo zelo preprosto postaviti in oblikovati, boste lahko hitro ugotovili, da ni tako. Ustrezna strokovna usposobljenost, podprta z lastnim iskanjem znanj ter referencami, je osnovna značilnost dobrih grafičnih oblikovalcev. Naložba v grafične oblikovalce poveča prepoznavnost blagovne znamke, sočasno pa vašim sodelavcem omogoča, da se osredotočijo na lastno delo. Na ta način bo zagotovljena tako kakovost grafične podobe kot tudi proizvodov oziroma storitev vašega podjetja.
Grafično oblikovanje, za katero poskrbi strokovna usposobljena ekipa grafičnih oblikovalcev, običajno poskrbi za celoten servis učinkovitih promocijskih materialov – od podobe spletne strani, brošur, vizitk, letakov, transparentov in podobno. V spletnem okolju grafični oblikovalci poskrbijo za izdelavo ekskluzivnih mobilnih aplikacij ter izdelavo spletnih strani na družabnih medijih, kjer skrbijo tudi za promocijo in obveščanje javnosti o dogajanju, proizvodih ter drugih posebnostih vašega podjetja. Na ta način vam pomagajo ustvariti največji možni nabor novih potencialnih kupcev oziroma uporabnikov, kar seveda ugodno vpliva na finančno bilanco podjetja.
Za dobro delo grafične ekipe ste seveda soodgovorni tudi vi sami – nihče namreč podjetja in njegovega sporočila ter vizije ne pozna bolje od vas. Samo skupna strategija vas bo popeljala do želenih rezultatov, vi pa boste na končni produkt ponosni.