Grafično oblikovanje je zelo širok pojem, pri katerem gre za ustvarjalni proces izdelave bodisi celotne grafične podobe nekega podjetja bodisi za različne vizualne prikaze na spletnih straneh, v tiskovinah, oglasih, na embalažah … Grafično oblikovanje kot proces je torej namenjen zlasti vizualni komunikaciji in predstavitvi, s katerima želimo nagovoriti neko ciljno skupino in posameznike prepričati v neko dejanje, ki je lahko nakup ali kakšna druga oblika interakcije.
Naše oči so tiste, s katerimi najprej zaznavamo, zato je z vidika ponudnika zelo pomembno, kakšna sporočila dajemo očem. Ljudje si namreč zapomnijo različne podobe, simbole, ti pa vplivajo na naša čustva. Grafično oblikovanje je tisto, ki poskrbi, da si človek ob ogledovanju tiskovin, spletnih strani ali izdelkov to vtisne v spomin. Da se to zgodi, morajo biti elementi očem prijetni, to pa dosežemo z izbiro najrazličnejših likovnih in grafičnih elementov, na primer z barvami, fotografijami, simboli, pisavo … Izbrati je treba ravno tisto kombinacijo, ki pozitivno vpliva na čustva, s tem pa na nezavedno v ljudeh, ki se tako lažje odločijo za neko interakcijo.
V našem podjetju smo pravi mojstri za grafično oblikovanje. Z njegovo pomočjo lahko iz vašega podjetja naredimo prepoznavno blagovno znamko, saj bomo pri sodelovanju upoštevali vaše želje in zahteve, če boste želeli, pa vam bomo tudi svetovali, saj smo izkušeni grafični oblikovalci. Pri nas vam lahko ustvarimo celostno grafično podobo, zaupate pa nam lahko tudi oblikovanje najrazličnejšega promocijskega materiala in tiskovin.
Vsako podjetje mora delati na svoji prepoznavnosti in nastopu v javnosti. S celostno grafično oziroma vizualno podobo posamezno podjetje razkriva svojo osebnost in govori, kakšne so njegove vrednote, kaj mu je pomembno, kaj skriva za svojo zunanjostjo, nenazadnje, kakšna je njegova identiteta. Celostna grafična podoba poskrbi, da podjetje v javnosti deluje ugledno in profesionalno, stranke pa mu zato bolj zaupajo. Še kako je zato pomembno, da grafični oblikovalec pozna ne le teorijo oblikovanja, torej, kaj sploh je grafično oblikovanje, in kako poteka, temveč se mora spoznati še na pravo paleto različnih ved, kot sta psihologija barv in simbolov ter vedenje potrošnikov. Ki se s časom seveda spreminja.
K celostni grafični podobi štejemo vse, s čimer se podjetje predstavlja javnosti – barvna shema podjetja, logotip, vizitke, promocijski material, tipografija, dokumenti, letaki, embalaža, marketinški plakati, nalepke, žig, ovojnice, morda tudi avtonalepke in seveda prisotnost na spletu, ki je v današnjih časih naravnost nujna. Seveda vsa podjetja ne potrebujejo prav vsega zgoraj naštetega, temveč se izbira posameznih elementov prilagodi potrebam podjetja.
Še preden se lotite izdelave celostne grafične podobe, razmislite o svoji viziji, svoje razmišljanje pa nam seveda zaupajte, da bomo skupaj lahko prišli so najboljše mogoče rešitve. Razmislite o tem, kaj želite svojim potencialnim strankam sporočiti, kaj želite, da bi si stranke mislile o vas in vašem podjetju, kdo je vaša konkurenca, kakšna zgodba stoji za vašim podjetjem in podobno. Vse to so stvari, na katere lahko stavite, ko bo na vrsto prišlo grafično oblikovanje vaše podobe oziroma podobe vašega podjetja. V kolikor niste prepričani, kaj bi vaše podjetje naredilo bolj prepoznavno in ugledno, smo tu tudi mi s svojimi nasveti.
Tiskane oblike komunikacije so vedno v trendu – kljub digitalizaciji in množični 'selitvi' na splet. Grafično oblikovanje ima tudi pri oblikovanju najrazličnejših tiskovin izredno pomembno vlogo iz zgoraj omenjenih razlogov. Med tiskovine štejemo vabila, vizitke, plakate, koledarje, revije, brošure, zloženke, vse vrste oglaševalskega tiska in še kaj. Izbire je res veliko, mi pa poskrbimo, da so tiskovine oblikovane in natisnjene profesionalno in hitro. Poleg tiskovin pa nudimo tudi vezenje in gravuro, zato vas vabimo, da nas kontaktirate. Smo profesionalni, odzivni, ustvarjalni, hitri in učinkoviti, zato nam lahko brez skrbi zaupate oblikovanje grafične podobe podjetja ali zgolj neke tiskovine. Verjemite, da so prav vizualne zgodbe tisto, kar potrošnika najbolj prepriča.
Ko se boste odločili za grafično oblikovanje, pa naj bo kakršne koli oblike, svetujemo, da upoštevate spodnje nasvete. Če boste vnaprej vedeli vsaj nekaj podrobnosti glede željenih izdelkov, jih zaupajte oblikovalcu.
Vedeti morate, kakšno je vaše ciljno občinstvo. So to najstnice ali moški srednjih let ali pa kar celotna populacija? Kaj pričakujete od grafičnih elementov, ki bi jih radi imeli? Kaj naj ti elementi sporočajo? Kateri so ključni poudarki vašega projekta, katero lastnost podjetja bi radi izpostavili? Imate morda že v mislih, kakšni elementi bi bili tisti pravi? Vsekakor je dobro, da razmislite o tem, svoja spoznanja pa delite z oblikovalcem. Lahko se bo zgodilo, da se vajine predstave ne ujemajo najbolje, zato bodite pripravljeni na kar nekaj komunikacije in sodelovanja. Nenazadnje si najbrž želite res vrhunski izdelek, kajne?
Ko bosta z oblikovalcem nekako določila, kaj bi bilo tisto pravo, pa ne pričakujte, da bo že prvi osnutek izdelka zadetek v polno. Pri prvem osnutku gre le za izhodišče, ki ga kot stranka komentirajte in podajte predloge za spremembe in dodelavo. Če vam pot, po kateri stopata, ni všeč, oblikovalcu podrobneje pojasnite vsebino, ki jo želite sporočati javnosti, povejte mu več o svojih produktih. Bolj boste konkretni in natančni, lažje bo začutil, kaj si želite.
Oblikovalcu bodo te informacije koristile, da bo lahko izdelal učinkovit dizajn, ki bo privabljal poglede potencialnih strank, vam pa povečal možnosti za dobiček. Grafično oblikovanje namreč ima to moč, zato ga pridno izkoristite.