Vodilni ponudnik promocijskih daril, kjer beseda nemogoče ne obstaja
Bliža se praznični čas, ko se bodo z razmišljanjem, kaj podariti, spopadali ne le navadni smrtniki, ampak postaja to vedno bolj pomembno vprašanje tudi v poslovnem svetu. Vodilni v podjetjih so se začeli zavedati, da je včasih najboljša reklama za podjetje tisto, kar poslovnemu partnerju podarimo. Promocijsko obdarovanje je postala umetnost, kjer je le malo prepuščeno naključjem. In prav zato je še toliko bolj pomembno, da se za nakup poslovnih daril odločamo pri nekomu, ki je umetnost ne le ustvarjal, ampak jo tudi nadgradil in izpopolnil in ki lahko vašemu podjetju omogoči zares celovito storitev.
Mariborsko podjetje Agaric se s promocijskimi in poslovnimi darili ukvarja že dve desetletji in v tem času so prepričali mnoga domača in tuja podjetja, da obvladajo umetnost in zakonitosti obdarovanja. Z vami bodo prisotni od ustvarjanja zanimive, drugačne in edinstvene ideje do usklajevanja podrobnosti ter seveda skladiščenja in distribucije.
Promocijska in poslovna darila so aktualna vse leto in za vse priložnosti, pogosto pa predstavljajo tako prvi stik ali pa krepitev odnosov s poslovnimi partnerji, navsezadnje za zelo diskretno, a obenem učinkovito obliko oglaševanja. Izbira pravega promocijskega darila je pomembna, saj so ena ključnih metod pospeševanja prodaje, obenem pa se bo vaš logotip, sporočilo, … vtisnil v spomin in obdarovancu priklical prijetno izkušnjo.
Se še vedno sprašujete, zakaj sploh promocijska oz. poslovna darila? Raziskava organizacije PPAI iz leta 2015 (Promotional Products Association International’s; ppai.org) je med drugim ugotovila naslednje vplive promocijskih izdelkov na navade potrošnikov:
- 8 od 10 potrošnikov hrani od enega do deset promocijskih izdelkov
- 6 od 10 potrošnikov promocijske izdelke hrani do dveh let
- približno polovica (53%) jih promocijske izdelke uporablja vsaj enkrat tedensko ali pogosteje
- glavni razlog za hranjenje promocijskih izdelkov je njihova uporabnost
- 88% potrošnikov se spominja podjetja, od katerega so prejeli promocijsko darilo
V podjetju Agaric so nam zaupali, da med najbolj priljubljene promocijske izdelke še vedno sodijo oblačila, pisala, koledarji, različne skodelice, USB ključki, obeski različnih namembnosti in še bi lahko naštevali. Še posebej zadnja leta pa opažajo porast zanimanja za kulinarične dobrote oziroma košarice slovenskih dobrot, ki so posebnost ponudbe Agarica. Dober glas seže v deveto vas in tako se je tudi odlična ponudba lično pakiranih in dekoriranih kulinaričnih košaric že zelo dobro razširila tudi med podjetji v Sloveniji, ki želijo podariti nekaj pristno slovenskega. Kulinarične dobrote predstavljajo zelo izvirno in predvsem praktično poslovno darilo. Naročnik pa si lahko sestavi košarico čisto po svojem okusu – dobesedno!
Promocijska darila so seveda lahko tudi simbol prestiža, izbranega okusa, inovativnega ali pač tradicionalnega pridiha – ne glede na to, pa je pomembno, da so z osebno noto. Ne pozabite na kreativno začinjeno besedilo, drugačno oblikovanje in izstopajočo embalažo.
Promocijsko oz. poslovno darilo se pravzaprav ne razlikuje tako zelo od tistega osebnega – v prvi vrsti se morate vsega lotiti pravočasno, izbira pa ne sme biti neprijetno opravilo. V podjetju Agaric so vam na voljo ljudje, ki vas bodo usmerjali, vodili in svetovali – najprej skozi kupe katalogov in ocean izbire. Prihranili vam bodo čas in posledično denar. Za nameček pa bodo prispevali zanimive ideje, poskrbeli za nabavo, oblikovanje, tisk, skladiščenje in distribucije. Oni so tu za to, da olajšajo delo vam in uresničijo še tako nore zamisli!