Promocijska darila so majhne ali nekoliko večje pozornosti, namenjene poslovnim partnerjem, stalnim ali potencialnim strankam. Z njimi se na prefinjen način zahvalimo za prijetno sodelovanje in za dobre odnose, hkrati pa lahko pomenijo tudi vabilo za nadaljnje ali ponovno sodelovanje. Promocijska darila se največkrat delijo ob večjih praznikih, prav nič pa ne bo narobe, če jih boste delili tudi ob vidnejših uspehih, zaključenih projektih, novih poglavjih ali pa kar tako. Gre namreč za pomembno pozornost, ki ne stane veliko, zato je zdaj zagotovo čas, da si tudi sami omislite kakšen tovrstni izdelek, če si ga še niste.
Med promocijska darila štejemo številne izdelke, najpogosteje pa pisala, bloke za pisanje, morda koledarje, vžigalnike, obeske, dežnike, copate … Ker smo mojstri obdarovanja, vam nudimo veliko več kot to. Pri nas boste zagotovo našli pravo promocijsko darilo, ki bo predstavljajo vas oziroma vaše podjetje, saj poleg pestre izbire izdelkov nudimo tudi celovito storitev – oblikovanje, barve, vsebino, zavijanje, skladiščenje in distribucijo! Vabljeni ste, da si ogledate našo ponudbo promocijskih daril. Nudimo vam vrečke, pisarniške pripomočke, koledarje, majice, puloverje in druga oblačila, pripomočke in dodatke za tehnološke naprave, sladka darila in košarico slovenskih dobrot, izdelke iz ekološkega materiala, izdelke za kuhinjo in dom, pa seveda za nego in dobro počutje, steklenice, dežnike, stvari za na plažo, različne torbe in denarnice, obeske in orodje, igrače, modne dodatke in še in še.
Seveda pa promocijska darila niso tista prava, če nimajo napisa, sporočila, logotipa oziroma tistega nečesa, kar obdarovancu sporoča, kdo ste. Zato pri nas dobite vse – darila in tisk, vezavo ter gravuro. Izdelke opremimo povsem po vaših željah, če nimate idej, pa vam jih lahko nanizamo tudi mi. Zaupajte nam celostno podobo vaših promocijskih daril, ne bomo vas razočarali.
Cilj obdarovanja s promocijskimi darili je torej zagotovo zahvala ob različnih priložnostih, seveda pa z njihovo pomočjo delamo tudi na svoji prepoznavnosti oziroma na prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je še kako pomembno, da so promocijska darila primerno opremljena, da nanje natisnete ime svojega podjetja, morda logotip in kontakt. Na videz majhna pozornost bo tako dobila velik pomen, ko bo neko promocijsko darilo nekje na vidnem mestu v javnosti ali zasebnih prostorih. Nikoli namreč ne morete vedeti, kdo vse bo vaše darilo videl – vsi ti ljudje so vaše potencialne stranke, če bi radi iz svojega posla potegnili kar največ, pa se morate zavedati, da so vaše potencialne stranke dobesedno povsod. Zato morate tudi izbrati takšna darila, pri katerih vam večja količina, na primer kemičnih svinčnikov, ne predstavlja težave. Nekaj drugega pa so tesni poslovni partnerji, ki si zagotovo zaslužijo bolj personalizirano darilo.
Imate podjetje in bi radi ob pomembni prelomnici razdelili nekaj promocijskih daril? Bi promocijska darila radi imeli kar na zalogi? Pred izbiro samih daril in pa napisov oziroma grafičnih elementov na njih je dobro razmišljati v več smereh – tako, da boste s svojimi promocijskimi darili zadovoljili kar največji krog ljudi, pa naj bodo to poslovni partnerji, sodelavci ali (potencialne) stranke.
Če bi radi gradili na prepoznavnosti, je količina promocijskih daril vsekakor dobra ideja, pri čemer se dobro obnesejo različna pisala, lončki in stekleničke, rokovniki, USB-ključki, koledarji. To so majhni in cenovno zelo dostopni izdelki, ki so hkrati praktični in imajo velik potencial, da postanejo stalni spremljevalci vaših obdarovancev. Pisala potrebujemo povsod, lonček nas bo redno odžejal, rokovnik bo ravno pravšnji za v torbico, USB-ključek mora biti vedno pri roki, koledar pa kar vse leto visi na eni od sten. Vidite, kako praktična so lahko promocijska darila? Če jih še primerno grafično in vsebinsko opremite, bo vaša blagovna znamka vedno nekje na vidnem mestu.
To so torej promocijska darila za množično podarjanje, nekaj drugega pa je, ko želite obdariti zvesto stranko, tesnega sodelavca ali poslovnega partnerja, s katerim odlično sodelujeta. To so namreč ljudje, ki jih bolj ali manj kar dobro poznate, zato jih boste res presenetili, če jim boste podarili prav posebno, personalizirano darilo. Tu morate vedeti, kako oseba, ki bi jo radi obdarovali, razmišlja, kaj ji je všeč, kaj si morda želi, kaj potrebuje. Najbolje je izbrati nekaj, kar bo ta oseba redno uporabljala, torej neko praktično darilo, ki pa naj bo kakovostno in originalno, morda s prav posebnim napisom. In naj bo oblikovano v slogu grafične podobe vašega podjetja. Takšno darilo daje pozitivne učinke na dolgi rok.
Vidimo lahko, da so skrbno izbrana promocijska darila lahko odličen element za večjo prepoznavnost vaše blagovne znamke. Za izbiro si vzemite dovolj časa. Vabimo vas, da si ogledate našo pestro izbiro, kjer boste našli darila za množično obdarovanje kot takšna za najožje poslovne partnerje oziroma druge ljudi, ki so vam v poslovnem svetu blizu. Skrbno izbrano darilo je vredno res veliko, dolgoročno dviguje vaš ugled ter ugled vašega podjetja, hkrati pa poskrbi za vedno nove potencialne stranke.